zondag 12 juni 2011

Angry Birds

Inmiddels kennen de meesten het spelletje wel... toch? Op iedere ipad en iphone te downloaden. Een makkelijk spelletje waarin je verschillend gekleurde vogels afvuurt op groene varkens. Ja, de logica is ver te zoeken in dit spelletje, maar het is verslavend leuk!

Hier hebben wij het een tijdje lang dagelijks gespeeld, zelfs de stippen snapten het meteen.
Nu zag ik laatst een How-to om die vogeltjes te naald vilten. Ik heb een poging gedaan. Zie hier onze boze vogels!




De kleur van het varkentje klopt niet helemaal, hij is nog ietwat te donker. Verder ben ik best tevreden met mijn vogeltjes.
En dan wil ik ook nog een steentje laten zien. Dat naald vilten bevalt mij wel....







3 reacties:

Moois van mie zei

die eerste is echt superdesuper !!!

Unknown zei

Ik ken het spelletje niet, maar ik vind ze wel supergoed gemaakt...zo echt boos!!! Als je er in een boze bui 1 aan het maken bent, wordt je volgens mij toch weer helemaal vrolijk!
Groetjes, Corine

Penny zei

dank jullie wel!
@ Hieperdepiep een feestje: Dat naald vilten is zo wie zo goed om wat agressie in kwijt te raken..steeds heen en weer prikken met een scherpe naald.. Dat doet hier soms wonderen!;-)