woensdag 14 april 2010

Toveren met snoeiafval

Yipiee! Yahooee! De lente is nu echt gekomen en gaat wat mij betreft ook niet meer weg! Grote Stip had hier een vriendinnetje mee naar huis genomen. Normaal gesproken staat dat gelijk aan heel veel activiteiten bedenken voor de meisjes en ook veel opruimen na afloop. Maar op een dag als vandaag mag de hele school wel hier komen spelen! Figuurlijk dan.....

Terwijl de meisjes in de zandbak aan het spelen waren, alle bloemen en onkruid water aan het geven waren, aan het schommelen en stoepkrijten waren, was ik aan het tuinieren. Nou ja, dat wil zeggen een klein stukje van de tuin bijwerken en mezelf voornemen om iedere zonnige dag een klein stukje te doen. Hopelijk ben ik dan rond de herfst klaar... Nou moet u niet denken dat wij zo'n grote tuin hebben....het zegt meer over mij dan over de maat van de tuin vrees ik....ahum
Vandaag was in ieder geval de snoeiafval in trek. Ik heb van de restjes klimop (Hedera - ja effe laten zien dat ik wat tuinier kennis heb hahaha) kroontjes voor de meisjes gemaakt. En ineens Pif Paf Poef waren er zomaar drie elfjes in de tuin in de zandbak aan het spelen, de bloemen en onkruid water aan het geven, aan het schommelen en stoepkrijten.
Knap he?