woensdag 21 maart 2012

Radiostilte



Misschien dat deze foto het een en ander verklaart....
Yeujjj, ons huisje is nu eindelijk verkocht. Na 9 maanden is het eindelijk zo ver!

Ik weet het, we mogen niet klagen met negen maanden, maar af en toe voelen negen maanden als een eeuwigheid!! Vooral als je regelmatig je huis onverwachts moet poetsen en 'kijker-proof' moet hebben (dus kaal en onpersoonlijk..)
Vandaar dat ik mijn blog even heb genegeerd. Nu zou ik willen dat ik hier plechtige beloftes kon maken dat ik vanaf nu dagelijks, wekelijks of zelfs om de 10 dagen ga bloggen, maar dat kan ik niet. 

Balen.

Ik heb namelijk nu maar 2,5 maand de tijd om een nieuw huis te vinden en alles in te pakken en weer uit te pakken. U snapt het al.
Wel kan ik u verzekeren dat ik u niet vergeten ben en dat ik zo vaak als ik kan mij even kom melden en dat ik aan het einde van dit allemaal een leuke kamer voor mij alleen heb waar ik tot hartenlust kan naaien en knutselen en freubelen. Een echte spikkel kamer! Heb er nu al zin in!!!
Ik houd jullie op de hoogte!!

4 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze verkoop. succes met vinden van een ander huis en met het inpakken en uit pakken.

StudioZakka zei

Ik hoorde gister het goede nieuws van onze naaijuf. Gefeliciteerd hè boerinneke in spé ;)

Groetjes van tante Pollewopje


www.studiozakka.blogspot.com

Katja (@Yane) zei

Succes met je zoektocht en proficiat met de verkoop!

Penny zei

Dank jullie wel! Inmiddels is er een nieuw huis gekocht! Er is licht aan het einde van de tunnel.... hahaha