dinsdag 20 december 2011

Snowglobe

Dit jaar lijkt het wel een trend, je eigen snowball maken. Ik zie overal tutorials verschijnen, zelfs ook in hobby bladen. Dus deden wij ook een poging. Grote stip en kleine stip mochten zelf een poppetje kiezen om in hun ondersteboven jampot te stoppen. Er werd hier heeeeeeeeel lang over nagedacht. Een smurf, geen smurf. Mega Mindy met boef zonder boef, of helemaal geen Mega Mindy.... Uiteindelijk viel de keuze van grote stip op een gouden prinses, ik geloof assepoester. Ooit uit een surprise ei gekomen geloof ik.


Kleine Stip die koos iets anders. Iets heeeeeel anders, en dat terwijl zij momenteel dol is op alle Disney prinsessen. Wat koos zij dan? Het is op de foto bijna onherkenbaar, maar het is dus een kip. Ja echt, een kip. Tja, je kunt zeggen wat je wilt, maar humor heeft zij wel.

1 reacties:

prentje zei

Geweldig, ik heb deze trend helemaal gemist. Een kip vind ik wel een goede keuze...

En ja, ik heb ook een meester in de dop. En de kaartjes zijn inderdaad van de Hema ;-)