maandag 25 januari 2010

Er is hoop!

Vandaag zijn grote stip en kleine stip officieel beter verklaard (door mij)! Na pak en beet 3 a 4 weken van zieke kinderen om mij heen was het vandaag heerlijk om de meisjes naar school te brengen en even tijd te hebben voor baby stip ennuh....mezelf.
Meteen borrelden honderden ideeen in mijn hoofd!

Zo had ik deze tutorial gezien bij giddy giddy voor snow globe postcards. Geweldig! Dat wil ik dus snel gaan uit proberen!
Of deze tasjes. Ik heb mijn stipjes al een tiental pakjes laten drinken om deze te maken. Geen idee voor wie of voor wat, gewoon voor het maken denk ik...



Maar voordat ik aan deze projecten begin moet ik van mezelf eerst een aantal anderen af maken. Zo ben ik bezig met een tweetal jurkjes voor grote stip en kleine stip en ben ik ook een zomer rokje aan het haken voor de meisjes. Ik wil ook voor mijzelf een tuniek maken, een boxkleed voor baby stip, een tas voor al het speelgoed in en om de box, twee tassen op verzoek voor de peuterspeelzaal van kleine stip en en en....er komt geen einde aan mijn lijst!!! Maar zoals ik al zei, nu dat de kinderen beter zijn is er hoop.





(is het jullie opgevallen dat ik nu wel linkjes heb leren plaatsen? jaaahaaa)

0 reacties: