dinsdag 5 juni 2012

Weer een teken van leven...

Zo, heel even neem ik de tijd om jullie weer enigszins op de hoogte te brengen....
Hier een foto van mini Stip die na vele weken eindelijk een hemdje kreeg die op maat gemaakt was voor hem. Het was even spannend of die nog zou passen, ik was er namelijk al zooooo lang mee bezig. Maar jawel, zijn 'grijper' hemdje paste! Yiehoooe! Mini Stip is er heel blij mee. Na al die weken ik niet meer zo....ben er wat op uitgekeken zeg maar.


 Verder kan ik ook met veel trots melden dat kleine stip haar zwemdiploma A afgelopen weekend heeft gehaald!! De vlag mocht uit, samen met haar badpakje!


 Ook hebben wij even van het mooie weer genoten en zijn wij naar het strand gegaan.



Zo, nu liggen er nog wat dozen op mij te wachten. We zijn gevoelsmatig al op de helft. Op de 15de krijgen wij de sleutel en op de 22ste staat de vrachtwagen van de verhuizer voor de deur! In de tussen tijd lopen wij nog de avond 4 daagse, hebben wij sportdag, waarschijnlijk ook nog juffendag, rondleiding in de nieuwe school ...enzovoort enzovoort.

Druk? Hoe komt u daar nou bij?!


2 reacties:

StudioZakka zei

Toi toi toi!

Groetjes,
Rosalie van StudioZakka

Penny zei

Dank je wel Rosalie!!