dinsdag 26 oktober 2010

En de winnaar is........





Gefeliciteerd Juffrouw Kikkerbil! De paddenstoel en slinger komen jouw kant op! Laat je me even weten waar ik het naartoe moet sturen?

Verder nog het getal onder de 50.
Ik heb echt allerlei logische redenen gelezen voor bepaalde getallen. Helaas ben ik niet zo logisch...blijkt. Super goed bedacht allemaal, maar zo slim was ik niet bezig.... Het getal die ik in gedachte had was.....tromgeroffel........27. Helaas niet meer mijn werkelijke leeftijd, maar wel een leeftijd die ik me al 9 jaar voel! En ook van plan ben om nog even te voelen.....hahaha. Maar wie had het goed geraden?

Cinderell@'s wereld !
27....mooi getal...precies tussen mijn geboorte datum en die van mijn dochter!!
En ik doe mee ...want deze is LEUK!

Gefeliciteerd! Jouw pakketje moet nog gemaakt worden....dus is nog een beetje een verrassing. Kun je de spanning nog aan? Laat jij me ook even weten waar PieterPost jou kan vinden?

Ik vond het wel erg leuk al die reacties, dus dit zal zeker niet de laatste giveaway zijn! Hebben jullie ook gezien met hoeveel volgers we nu zijn? Van 15 naar 45 !! Wow! Dat vind ik nog wel het leukste verjaardagscadeautje. Dank jullie wel!

Zo, nu ga ik crashen op de bank en mij eens goed laten verwennen.....





4 reacties:

Lydia zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en laat je idd maar lekker verwennen.

Snorresnoes zei

Jippie! Ik ben echt heul bloid!

Cinderell@'s wereld zei

JOEPIE DE POEPIE wat een geluksvogel ben ik!!! Ennnnn lekker spannend wat gaat het worden....(ik heb trouwens ook een give away....doe gezellig mee...en wie weet ?????)
Bedankt!!!!
H gr Cinderell@

Carolien zei

Een beetje aan de late kant...maar ook nog een hele gelukkige verjaardag!
Dikke zoenen x